Home-made cakes can bring smile to anyone’s face:)
Order your favourite cake for your special event today and don't forget to share if you know anyone who might like one!
sarab1345@yahoo.ie
00535 86 7306683

Tuesday 23 August 2011

ثروتمندم چه جورم



امروز می خواهم یک سری بزنم به دارایی هایم .میگن ثروت آدمیزاد به میزان دارائیهاش بستگی داره .امروز می خوام بدونم چقدر ثروتمندم فقط نمی دونم از کجا باید شروع کنم. خب از مال دنیا یه خونه پدری بود که شکر خدا هنوزم هست  چون هنوز هیچکدوم از خواهر برادرا اونقدر محتاج نشدیم که چشممون دنبال ارث پدری باشه اون خونه با همه یادگاریهاش حالا حالاها هست و خواهد موند
اینکه از مال دنیا.ببینم برای  خودم دیگه چی دارم.یه خانواده پدری دارم که همشون خوبن خواهرام برادرام  و مادرم که ستون خانوادست.
خانواده کوچیک خودم : دوتا پسر که باعث افتخارمن ویه همسر نجیب با وفا دارم که هر سه تاشونو عاشقانه دوست دارم
تا دلتون بخواد دوست و رفیق دارم کوچیک و بزرگ زن و مرد ایرانی و خارجی واقعی مجازی
 یه ذوق کو چولو برای نوشتن دارم که همه تنهایی هامو باهاش پرمی کنم
یه بدن سالم دارم که بابتش روزی هزار بار خدا رو شکر می کنم برای داشتنش همین که نفس می کشم کارامو خودم انجام میدم و برای گرفتن یه لیوان آب از دست کسی محتاج نیستم
یه زیبایی مختصر که بهم اعتماد به نفس میده
بزار ببینم دیگه چی دارم:امید دارم آرزو دارم صبر دارم و یه عالم از این صفتهای خوب خوب که بهتره اینجا نگم خدا رو چه دیدی یه وقت یکی می خونه نظر تنگی میکنه چشم می خورم
یه جعبه کوچیک جواهرات دارم  که تو همین سفر اخیر کلی از محتویاتشو دادم به دوستام که هی چشمشون بیفته یاد من کنن دلشون تنگ شه برام بیان وب لاگمو بخونن.نه همچین چشاتون گرد نشه اونقدا هم آدم دست و دل بازی نیستم همه شون بدلین ولی قشنگن دیگه .خارجین
راستی سوادم دارم تا آبپاش درس  خوندم و یه لب تاب کوچولو دارم که منو به شما ها وصل میکنه
همین تو تویی که وقت گذاشتی داری نوشتمو می خونی.تو رو هم دارم
 خداییش اگه بخوام بگم خیلی چیزای ارزشمند دیگه هم دارم 
با این همه دارایی منکه خودمو از ثروتمندای جهان می دونم شما چطور ؟شما هم ثروتمند هستین مثل من؟

4 comments:

  1. پرهام (رد پای ثابق)24 August 2011 at 00:29

    بستگی داره که شما چقدر به ثروت احتیاج دارید یا چقدر تشنه آن هستید!! این مهمه چون شما از ثروت معنوی در کنار ثروت مادی اسم بردید. اگر آن مقداری که داریم نیازهای ما را برطرف میکنه و آرزوهای ما را پوشش میده خب حتما ثروتمندیم! میزان ثروت شما میزان رضایت شماست، اینطور که به نظر میاد شما حسابی پولداری و ثروتمند، از این طرف من که حسابی در فقر به سر میبرم!! متاسفانه از دست و دلبازی شما هم نمیتونم بهره ببرم!!! بازم خوبه که یک ثروتمند میبینم.

    ReplyDelete
  2. خب من هنوزم خودمو ثروتمند می دونم ولی با تعریف خودم از ثروت .یه چیزی رو فراموش نکنیم پولداری با ثروتمندی از زمین تا آسمون فرق داره.البته پول چیزه خوبیه که خدا نصیب ما هم بکنه ولی علت کافی برای ثروت نیست.
    D:

    ReplyDelete
  3. پرهام (ردپای ثابق)28 August 2011 at 02:33

    هر دو یک مطلب گفتیم!!!

    ReplyDelete
  4. Akhe doroste az man yadi nakoni
    Hala bia in hame zahmat bekesh jari bozorg kon,

    ReplyDelete