Home-made cakes can bring smile to anyone’s face:)
Order your favourite cake for your special event today and don't forget to share if you know anyone who might like one!
sarab1345@yahoo.ie
00535 86 7306683

Tuesday 1 November 2011

برای لیلا



تصمیم داشتم امروز مطلب دیگه ای رو پابلیش کنم ولی چون به لیلای عزیز قول داده بودم برای گذاشتن چند تا عکس از ایرلند این شد که اولا برای گرفتن عکسها جای همه تون خالی نهار رو تو دل طبیعت خوردیم بعد هم تا دلتون بخواد عکس  گرفتم ولی وقتی برگشتیم خونه و دوباره چک کردم دیدم اون چیزی که گرفتم اونی نیست که لیلا ازم خواسته بود این شد که گشتم تو فلدرهای قدیمی و اینا رو انتخاب کردم .




کلی گشتم تا عکس پنجره  پیدا کردم

یه آسیاب قدیمی
یه کلیسای قدیمی تو یه شهر کوچیک

زن وشوهر ایرلندی مشغول چمن زنی 

 اینو امروز گرفتم از این صحنه ها اینجا زیاد می بینی

این عکس هم کاره امروزه پاییزه اومده خیلی وقته

اگه تو مسابقه عکاسی  از پاییزشرکت می کردم حتما این عکس رو میفرستادم



اینجا رو هر روز تو مسیر کلاسم می بینم



اینجا هم از اون قسمتهای شهره  که جون میده برای پیاده روی

این پرنده ها خیلی زیادن اینجا این یکی برام ژست هم می گرفت

 دابلین  یه شب پر خاطره

زمستون سال گذشته منزل یه دوست مهربون
اگه بارون نباره بازم ابرا همیشه تو آسمونن

خسته نباشین بفرما چایی صحرایی









4 comments:

  1. واااااااااای حسابی غافلگیرم کردی !مرسی مژگان جون مرسی.عجب زیبا و قشنگ به خصوص اون جاده پاییزی اون قوی نزدیک که دلم میخواد گردنشو بگیرم نازکنم و این فنجون چای........
    بازم ممنون عالی بود مطمئنم اونجا سوژه های زیبایی واسه عکاسی هست

    ReplyDelete
  2. متاسفانه لینکی که ازت دادم کار نمیکنه جتمن درستش میکنم ببخش دست من نیست

    ReplyDelete
  3. البته من بابت این آشنایی فرخنده یه تشکر خاص به وبلاک باران(آقای محمد)بدهکارم که ادرس جدیدت رو بهم دادن.
    خدایا حکمتت رو شکر چه ساده آدم میتونه دوستهای خوب پیدا کنه. این روزا مخصوصا به یه دوست از جنس خودم خیلی احتیاج داشتم. ممنونم که پیدا شدی.من یه آدرس ایمیل هم ازت می خوام اگه ممکنه.
    بابت لینک هم ممنون

    ReplyDelete
  4. برای خوشحالی شما و لیلا خانم خوشحالم.
    دستتون واسه اینهمه عکس قشنگ درد نکنه ممنون

    ReplyDelete