Home-made cakes can bring smile to anyone’s face:)
Order your favourite cake for your special event today and don't forget to share if you know anyone who might like one!
sarab1345@yahoo.ie
00535 86 7306683

Saturday 29 October 2011

گربه زرده


گربه زرده دوباره برگشته.صبح  از خواب  که پا شدم پشت پنجره آشپزخونه منتظرم بود .منو که دید دمشو تکون داد و نشست رو پاهاش وتا می تونست با دستاش خودشو کشید بالا و کش وقوس داد.خواستم بی محلیش کنم دلم نیومد.یه چرخی زدم ببینم چی گیرم میاد بهش بدم .از دستپختم خوشش میاد .هی خودشو برام لوس میکنه.می گردم چیز به درد بخوری ندارم. از تو یخچال یه کمی شیر میریزم تو یه کاسه کوچولو میذارم جلوش.یعنی این مدت کجا بوده؟ نه اینکه دلمون براش تنگ شده باشه .حتی یادشم نکرده بودیم .اصلا از یادمون رفته بود. همه مون .شایدم برامون مهم نبود بود و نبودش. حالا برگشته. نشسته رو به روم و داره با یه لذتی شیرشو میخوره و چلپ چلپ صدا میده .پا میشم برم دوربینو بیارم یه عکس ازش بگیرم .وقتی بر میگردم ظرف شیرش خالیه خودشم نیست .انگار از اول هم نبوده.

درس امروزو خودتون حدس بزنین

6 comments:

  1. درس امروز اینکه چون در پست قبلی تکلیف رییس جمهور معلوم نشد ، گربه زرده شیرشو خورد و رفت رییس جمهور ایرلند شد

    ReplyDelete
  2. سلام .من عاشق ایرلندم نمیشه چندتا عکس ازش بذاری؟

    ReplyDelete
  3. حتما لیلا جان چرا که نه. در اولین فرصت این کارو میکنم.خوشحالم که بهم سر زدی .وبلاگ بسیار زیباتوخیلی دوست دارم .فک کنم مشترکات زیادی داشته باشیم .

    چهار گاه:تکلیف رئیس جمهور همون شب معلوم شد ما که هر چی انتظار کشیدیم نه تغلب شد نه کسی کودتایی چیزی کرد.مردم هم خیلی خوشحالن. خوش به حالشون

    ReplyDelete
  4. به چه قالبی وبی صبرانه منتظرم از پنجره های ایرلندی از خیابونای خیسش یه عکس بذاری

    ReplyDelete
  5. گربه ها برعکس سگ ها همیشه بی معرفتند.

    ReplyDelete
  6. گربه ها که گربه هستن ،هَرَجی بهشون نیست .من این بی معرفتی رو در بر خورد با آدمها هم تجربه کردم.

    ReplyDelete