Home-made cakes can bring smile to anyone’s face:)
Order your favourite cake for your special event today and don't forget to share if you know anyone who might like one!
sarab1345@yahoo.ie
00535 86 7306683

Friday 22 April 2011

خیانت از نوع زنونه اش

این  روزها ترجیح می دم بجای اینکه بنویسم بیشتر بخونم .سر می زنم به وب لاگهای دیگه وبا ولع نوشته های مردم رو درباره اون چیزایی که بهش معتقدن یا چیزایی که دوست دارن  یا حرفهایی که از سر دلتنگی می زنن می خونم.به تازگی وب لاگی رو پیدا کردم متعلق به یه خانومی هم سن وسال خودم ولی با عقایدی کلا متفاوت..کلا عادت ندارم چون یکی با من هم عقیده نیست رها ش کنم .می خوام بدونم حرف حسابش چیه؟اینه که دنبال می کنم .چیزی که برام از نوشته های این زن جالبتره نظراتیه که آدمهایی متفاوت زیر هر کامنت می زارن. بعضی ها به به چه چه می کنن.بعضی لعن و نفرین با ناسزاهایی چاشنیش که بگن مخالفیم .بعضی ها بحث می کنن حرفهای قابل تاملی هم می زنن. شاید خیلی ها هم مثل من در سکوت فقط می خونن .
این خانم در نهایت بی پروایی از تمایلاتش می گه .از تنهایش.از مدلی که برای زندگیش انتخاب کرده .نه رد میکنه نه تایید.براشم فرقی انداره واکنش خواننده هاش چیه فقط حرف دلشو می زنه و خواننده هاشو می اندازه به جون هم .این روزا بحث داغ خیانت راه انداخته اونم از نوع زنونه اش...حرفاش آدمو یاد شعر معروف فروغ می اندازه همون که میگه گنه کردم گناهی پر ز لذت.
این روزا زنها حرف برای گفتن زیاد دارن هر چی وب لاگ پیدا می کنم نویسنده اش زنه این خوشحالم می کنه .از اینکه کسانی هم پیدا شدن که پروایی برای بروز دادن احساساتشون ندارن هم لذت می برم .اما چیزی که یه جورایی اذیتم می کنه افتادن از اونطرف بومه.تا جایی که یادم میاد اگه یه مردی خیانت می کرد در نهایت نشون میداد که شرمنده است.حتی اگه ته دلش ککشم نمی گزید .حتی اگه خیانتش در حد شرعی هم بود باز تو بوغ و کرنا نمی کرد.
یادمون باشه هر عملی که مخالف انسانیته مخالف اخلاقه مخالف دین و شرع و شرط و ...چه می دونم مخالفه شان انسانیه زن و مرد نمی شناسه.
به همون اندازه که برای یک مرد ترجیح تمایل بر تعهد بی شرمانه است برای یک زن هم به همون اندازه بی شرمانه است نه بیشتر نه  کمتر .هر دو انسانیم فراموش نکنیم حالا این تمایل این تعهد تو هر زمینه ای باشه فرقی نداره .

پ ن: کنار صفحه اصلی یه لینکدونی هست که می تونین وب لاگی رو که گفتم از اونجا ببینید من با نام نسوان ذخیره کردم 

No comments:

Post a Comment