Home-made cakes can bring smile to anyone’s face:)
Order your favourite cake for your special event today and don't forget to share if you know anyone who might like one!
sarab1345@yahoo.ie
00535 86 7306683

Sunday 3 April 2011

حس خوب خوشبختی

دیشب وقتی خواستم بخوابم کناره تختم یه پاکت طلایی با دو تا شکلات دیدم  روی پاکت نوشته بود 
to mum
نشستم لبه تخت و پاکتو آروم باز کردم .راستش دل تو دلم نبود . یه کارت خوشگل توش بود با یه خط بچه گانه که یه شعر انگلیسی رو توش برام نوشته بود .چه زمانی کارتو خریده بود که من نفهمیدم ؟ .ای خدا این محبتهای بچه ها چقدر عمیقه چقدر لطیفه چقدر دوست داشتنیه . یادم اومد متین هم که خیلی کوچیک بود یه بار برام با المنتهای سماور یه دستبند درست کرده بود .هنوزم اون دستبندو دارم توی یه جعبه کوچولو کنار یه سری یادگاری دیگه .امانت سپردم به مامانم.
:متن داخل کارت این بود


I miss you when we're not together
I am growing so fast
see how big  I've gotten
since you saw me last?
As I grow I change a lot
The years will fly right by

so save this card in a safe place
and take it out each year.

from :Raoof
To:to my lovely mum

 حالا دارم فکر می کنم ناسپاسیه اگه احساس خوشبختی نداشته باشم وقتی اینهمه مهربونی دورو برم دارم

1 comment:

  1. salam man husain hastam az in hame mehrabooni va fahmidegi amoo jan Raoof lezat bordam

    ReplyDelete