Home-made cakes can bring smile to anyone’s face:)
Order your favourite cake for your special event today and don't forget to share if you know anyone who might like one!
sarab1345@yahoo.ie
00535 86 7306683

Thursday 12 May 2011

دردهای بیشمار

میگن دو روزه دیگه قراره یه خانومی با اسید یه آقایی رو کور کنه؟
قصه از این قراره که گویا آقاهه عاشق خانومه بوده ولی چون به تقاضای ازدواجش جواب رد داده اونم به قصد انتقام اسید ریخته رو صورت زن بیچاره و زنه کور شده.عکسهای خانومه رو قبل از اسید پاشی و بعد اون دیدم  آدم دلش کباب  میشه.این چه عشقی بوده که کسی رو وادار کنه معشوق زیبا رو از نعمت بینایی محروم کنه و چنین به روزش بیاره ؟قطعا عشق که نه جنون بوده وگرنه هیچ عاشقی  همچین بلایی سره عشقش در نمیاره.این قصه گویا ماله چند ساله پیشه .جریان شکایت و دادگاه ادامه پیدا کرده و حالا که دادگاه حکم بر قصاص داده اون زن  حق داره با ریختن اسید روی صورت اون آقا انتقام زندگی تباه شده اش رو بگیره.
از صبح که این خبره دیدم همش دارم به این دو نفر فکر می کنم که چی کشیدن تو این  مدت.به زن زیبایی که حالا نه زیبایی داره نه بینایی؟به مرده بد بختی که ...اصلا نمی دونم چه جوری بهش  فکر کنم.یعنی نمیدونم تو این مدت چقدر عذاب وجدان داشته؟چه جوری زندگی کرده؟با این کابوس که به زودی یه شیشه اسید خالی میشه رو صورتش و برای ابد جهان براش تاریک میشه.یعنی واقعا
...
متن بالا که نوشتم فقط این خبر را شنیده بودم کنجکاو شدم و خبررا پی گیری کردم
آمنه خوشحال بود حکم قصاص را گرفته بودوانگار به آرزویش رسیده بود.صدای پدر مجید اما صدای لرزان یک پدر نا امید بود
دلم به کدامشان بسوزد؟
آمنه بخدا این تنبیه نیست انتقام است .خودت را گول نزن.نگذار عذاب وجدان هم به دردهای بیشمارت اضافه شود.
بخدا این ملت همه دلشان برای تو کباب است اگر بخواهی همه کمکت می کننداما اگر انتقام بگیری دلهای همین ملت به حال مجید خواهد سوخت.مجید عصبانی بوددیوانه بود بد کرد تو نباش.کور شدن محید شفای تو نیست حتی اندکی هم دلت خنک نخواهد شد.این آب سرد را بر وجدان معذب او نریز.بگذار این عذاب تا آخر عمر با او بماند.او نبود تو مهربان باش 

No comments:

Post a Comment