Home-made cakes can bring smile to anyone’s face:)
Order your favourite cake for your special event today and don't forget to share if you know anyone who might like one!
sarab1345@yahoo.ie
00535 86 7306683

Monday 30 May 2011

طناب کشی

هنوز یک ماه دیگه مونده ولی من از الان دارم کشیده شدنمو حس می کنم..مثل مسابقه طناب کشی . به روز شماری مامان و نقشه های رئوف که فکر می کنم و به ابراز دلتنگی  خواهر و برادر و دوست و آشنا و به دل خودم که برای دیدن تک تک شون پر می زنه یه سر طناب کشیده میشه به سمت ایران . خوب که دلم ضعف میره برای دست پخت منصور وخواهرجان گفتنهای احمد ومزاح های رضا خوب که پر پر می زنم برای بغل کردن مامان خوب که جان می گیرم از شوق سفر سر طناب کشیده میشود به سمت دیگری به سمت تنهایی رضابه سمت بی قراری متین به سمت آنکه خوب می دانم این دل پر کشیدنها فقط سهم من نیست از هجرت.به سمت آنکه خوب می دانم چقدر رضا و متین دوست دارند جای من و رئوف  باشند . طناب که به این طرف کشیده میشود وجدانم درد می گیرد  یک چیزی توی وجودم فرو میریزد یک حس زنانه یک حس مادرانه که سر طناب رامی کشد به سمت ماندن.همین جا تمام نمی شوداز آنطرف به روز شماری  مامان و نقشه های رئوف که فکر می کنم به ابراز دلتنگی خواهر و برادر و دوست و آشنا و به دل خودم که برای دیدن تک تک شون پر می زنه  باز سر طناب کشیده میشه به سمت رفتن

3 comments:

  1. حدود شش سال از ایران دور هستم. قبل از امدن بهترین موجودیکه دوست داشتم از دست دادم دو سال رتنها بودم تاتا از تنهایی در امدم خبر شدم عموم فوت کرده نتونستم کاری انجام بدم فقط گریه کردم.منتظرم بتونم سری به کسانی که دوست دارم در ایران بزنم.فقط صبر حالا نیدانم من کجای این طنابم اصلا طنابیم برای من هست .بقول کرمونیها . کلو هم خدایی داره.... جالب بود

    ReplyDelete
  2. اولا سلام به ناشناس هم شهری ... خوبِن؟ سالِمِن؟!
    دوما فکر کن به اینکه میری ایران سرعت اینترنت کمتر از گشتاور چرخ فرغون ، بعد نمیتونی پست بذاری تو وبلاگت ، بعد ما سر کار میمونیم . ما در مسابقه طناب کشی ، طناب رو به سمت موندن می کشیم! مگر اینکه قول بدی اولا زود برگردی ، دوما دست پر و با یه عالمه ایده های نوشتنی . به سلامت .

    ReplyDelete
  3. هنوز یه ماه دیگه مونده و برنده مسابقه هم از همون روز که بلیط گرفتیم معلوم بود اینا رو هم نوشتم تا وجدانمو که چنگ انداخته دور گلوم و هی فشار میده راحت کنم.ممنون

    ReplyDelete