Home-made cakes can bring smile to anyone’s face:)
Order your favourite cake for your special event today and don't forget to share if you know anyone who might like one!
sarab1345@yahoo.ie
00535 86 7306683

Thursday 26 May 2011

در باره بهرام

خیلی بی انصافید بخدا.یعنی هیچکس برایش فرقی نداره بهرام نه نه مرده الان در چه حالیه؟اون پاکته چی بود لای در؟.حالا هی بیاین یواشکی پستهایی که میزارمو بخونین برین.منکه آمارتونو دارم.ای بابا یکیشون نپرسید چرا از بهرام دیگه خبری نیست؟منکه میدونم همهتون منتظرین و دل تو دلتون نیست که قراره چه اتفاقی برای بهرام خوشبیپ قصه بیفته روتون نمیشه بپرسین.باشه حالا که اینهمه مشتاقین منم بیشتر منتظرتون نمیزارم و قول می دم تو پست بعدی قصه رو ادامه بدم.اما برای اینکه جذابیت قصه براتون بیشتر بشه بهتره بدونین ماجرای بهرام واقعیه.بله درسته واقعیه . و درست ماله زمانیه که من دبیرستان می رفتم فقط چیزی که واقعی نیست اسم آدما و یه کمی قصه پردازیشه که سعی می کنم یه جوری باشه که قصه مو جذاب کنه.که ظاهرا خیلی هم موفق بودم !اینو دیگه از ابراز نگرانیتون برای ادامه قصه فهمیدم .خیلی منتظر نمی زارمتون.بزودی با ادامه قصه بهرام بر می گردم

3 comments:

  1. اعتماد به نفست منو کشته! خوشم میاد ازت:)

    ReplyDelete
  2. بهرام ، که وبلاگ نوشتی همه عمر
    دیدی که چگونه وبلاگ ، از بهرام نوشت ؟!؟!

    ReplyDelete