Home-made cakes can bring smile to anyone’s face:)
Order your favourite cake for your special event today and don't forget to share if you know anyone who might like one!
sarab1345@yahoo.ie
00535 86 7306683

Wednesday 7 September 2011

عوضیه که گله نداره


متین رفته دابلین خونه بگیره برای خودش این یعنی آغاز جدایی.دوریش خیلی اذیتم نمی کنه .تا دابلین دو ساعت بیشتر راه نیست فوقش اینه که صبح میرم می بینمش شب بر می گردم.اینا رو خودم میدونم .خودم میدونم که دلمو بزارم جای دل فلانی ها که همه بچه هاشون جلای وطن کردنو سالی یه بارم نمی بیننشون اصلا مشگلم این نیست که از صبح تا حالادارم این ترانه غمگینه رو گوش می کنم و اشکمم بند نمیاد.غصه دوریشو نمی خورم .غم جداییشه که تا ته نشین بشه طول میکشه.به هر حال این اتفاق باید میافتاد.تا ابد که ور دل ما نمی موند حالا برای درس خوندن نه شاید برای کار برای ازدواج یا اصلا برای خلاصی از دستمون یه روزی این جدایی رخ میداد.مثل همه آدمای دیگه که  بلاخره مستقل میشن میرن برای خودشون زندگی کنن.بچه منم یکی مثل اونا بقول دوستم مثل همون جوجه ای که تا از آشیونه نزنه بیرون پرواز یاد نمی گیره .براش دعا میکنم و آرزو می کنم چیزایی  که تو زندگی یادش دادم اونقدرمفید باشه که به دردش بخوره . یعنی من به عنوان یه مادر چقدر زندگی کردن یادش دادم ؟کلا چیز به درد بخوری یادش دادم؟

4 comments:

  1. این روزها من هم در حال از دست دادن یا دور شدن از کسانی هستم که دوستشون دارم. عجب حس بدی هست بخصوص وقتی نشه با کسی این درد دل را گفت!!

    یک بار یکی به من گفت من را راهنمایی کن، گفتم چون دوست دارم و برای تو ارزش قائل هستم نمیکنم!!! (عجب علاقه ای) اما دلیلش این بود که در آن مورد خاص و به این دلیل که برام عزیز بود راهنمایی من آن چیزی نمیشد که او لازم دارد، آن چیزی میشد که خودم را راضی کند، در یک مثال افراطی شاید یک مادر به بچه اش بگوید بیرون نرو چون میترسم آسیب ببینی در حالی که بچه برای شناخت جامعه نیاز داره بیرون بره! البته کمکهای ما و آموزشهایمان همیشه به اندازه این مثال افراطی نیست اما ریشه هایی در آن پیدا میشه. حالا این همه وراجی کردم که نظرم را درباره دو سوال آخر بگم.

    به عنوان مادر زندگی کردن مدل خودتان را یاد فرزندتان دادید یا اینکه یاد دادید که چطور نحوه زندگی کردن خود را پیدا کند؟ حالا که دور شده زمان آزمون هست که ببینیم کلا چیز به درد بخوری یادش دادید یا نه!!

    ReplyDelete
  2. سلام
    این سرنوشت همه اس و نباید نگران باشید روزی شما هم از خانواده جدا شدید و زندگی مشترکتون رو آغاز کردید و مطمئنن خانواده شما نگران شما بودند...سالها گذشت و حالا نوبت آقا متینه...
    باران(محمد)

    ReplyDelete
  3. چه خوش روزی بودروز جدایی اگر با وی نباشد بی وفایی

    ReplyDelete
  4. رحمای عزیز پس بلاخره به روز شدی.!چقدر طول کشید تا از اولین مطالب به اینجا رسیدی.ممنونم که هستی .

    پرهام و محمد گرامی فقط می توانم بگویم :آمد به سرم هرآنچه می ترسیدم

    ReplyDelete