Home-made cakes can bring smile to anyone’s face:)
Order your favourite cake for your special event today and don't forget to share if you know anyone who might like one!
sarab1345@yahoo.ie
00535 86 7306683

Saturday 17 September 2011

Day Dream



میگم پولی که باد بیاره خیلی مزه داره .یه عموی پولدارم نداریم عمرشو بده به شما ارثشو به ما .چی میشد خدا از همون خزانه غیبش که مامانم همیشه میگه یه کیسه گنده پول هم می انداخت برای ما؟وای چه حالی داشت ها.اول از همه یکی از این ماشین شاسی بلندا می خریدم برای خودم یه نیسان آلمیرا هم برای رضا . کل فست فود های گالوی رو هم میزدم به نام رئوف.می رفتم دابلین خوابگاه دانشجو ها رو هم کلا برای متین می خریدم تا این هفت هشت سالی رو که اونجاست با خیال راحت با بقیه هم کلاسیهاش حالشو ببرن. یه خونه می خریدم تو ایران از همونا که تو سریالا نشون میدن طرف با آسانسور میره دستشویی.فکر نکنم تو ایرلند از این خونه ها پیدا بشه . شایدم یه تیم فوتبال بخرم . یادم اومد یه کامیون گنده هم پر می کنم از اسکناسهای 5 و10 20 یورویی و توی خیابون اصلی گالوی پخش می کنم بین مردم مثل همین ماشین پولی که درش باز شده بود وسط جاده و فیس بوک منفجر شده بود از فیلمش.ایرلندیها خیلی ماهن حالا که ما پولدار شدیم بزار یه حالی هم اونا ببرن. ساختن مدرسه و بیمارستان و رسیدن به مناطق محروم رو هم باید بزارم جزوه برنامه کاری. اون شرکتی رو هم که این آخر کاریها توش کار می کردمو از حاجی می خرم دختر و پسر و دامادشو اخراج می کنم فامیلای خودمونو می زارم جاشون سر کار...صبر کن ببینم هنوز خیلی کارا هست که دوست دارم با این پولایی که قراره خدا از خزانه غیبش برای ما بندازه انجام بدم .یه بانک هم باید  افتتاح کنم برای  خودم تا اضافه پولا رو بسپرم اونجا تا خیالم راحت باشه اما نه یه وقت دیدی  یکی پیدا شد اختلاس کرد کل پولامونو بالا کشید یه لیوان آبم نه آب کلاس نداره یه لیوان نوشابه نه بابا اونم در شان  اینجور آدما نیست یه گیلاس جک دنیل هم خورد روش بعد دستم به کجا بنده؟ میلیاردی  از یه مملکت می دزدن آب از آب تکون نمی خوره.این کیسه پول ما که چیزی نیست براشون.نـــــــه باید یه فکر درست حسابی بکنم برای پولام...چکار کنم حالا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

3 comments:

  1. چرا ما ایرانیان حتا توی رویا نیز بی‌ قانونی‌ می‌کنیم حتا شما نیز می‌خواهید اقوام خودتون را توی شرکت رویایی, به کار به گمارید، فکر می‌کنید اگه رئیس بانک مرکزی میشدید وام کلان به اقوامتون نمیدادید؟ به نظرم بهتره قبل از این که از احمدی نژاد ایراد بگیریم خودمون را جای او بذاریم.

    ReplyDelete
  2. ناشناس گرامی
    اول که حالا چرا اینقدر عصبانی؟
    دوم اجازه بده آدم تو رویاش دیگه یه خوش خدمتی به خانواده ش بکنه تو واقعیت که هیچ گلی نزدیم به سرشون
    سوم:چرا هر چی میشه شما زود وصلش میکنی به ایرانی بودنمون؟
    چهار:نمی دونم شایدم اگه رئیس بانک مرکزی شدم وام دادم به فامیلامون
    پنج:ما ایرانی ها هر جورهم که باشیم رئیس جمهور باید مردمی باشه.هست؟
    شش:خواهش می کنم یه اسم برای خودت انتخاب کن تا با ناشناس دیگه ای اشتباه نگیرمت

    ReplyDelete
  3. روياهاتو از دست نده اگه روياهاتو از دست بدي زندگي مثل برهوتيه كه ...

    ReplyDelete