Home-made cakes can bring smile to anyone’s face:)
Order your favourite cake for your special event today and don't forget to share if you know anyone who might like one!
sarab1345@yahoo.ie
00535 86 7306683

Thursday 29 September 2011

آرت!!


یه درس اجباری دارم که هیچ جوری نتونستم از زیرش در برم یه درسیه درباره هنر مدرن و از این مزخرفات .نه اینکه مزخرف باشه واقعا. من دوست ندارم اونم برای اینکه هیچی ازش نمی فهمم دوشنبه گذشته رفتیم یه گالری .یه ساختمان قدیمی بود با اتاقهای بزرگ و دیوارهای سفید بعد یه چیزایی رو وسط اتاق ولو کرده بودن که اسمش بقول اینجایی ها آرت بود منکه هر چی نگاه کردم از هر زاویه ای سرم در نیومد با موبایل عکس گرفتم که یادم نره چی دیدم حالا از صبح نشستم گزارش بنویسم هی یه سر میچرخم تو وبلاگها یه سری به فیس بوک میزنم ایمیلامو چک می کنم آخرشم نمی فهمم برای این گزارش لعنتی چی باید بنویسم.خدائیش یه نگاه به این عکسها بکنین











انصافا شما جای من باشین چی می نویسین ؟
حالا این بماند امروز بردنمون موزه یه ساختمان جدید خیلی دیدنی که تو یکی از تالارهاش یه سری نقاشی به دیوار آویزون بود . باید دوتاشو انتخاب کنیم حسمونو در باره اش بگیم و از اون بدتر با نمایشگاه قبلیه مقایسه کنیم.
من این دو تا رو انتخاب کردنم اونم به دلیلی که میگم براتون




اولی رو انتخاب کردم چون به نظرم رسید یه سبد گله ولی دومی اونجا تو نمایشگاه به نظرم اومد شکل یه زنه که باد پیچیده تو چادرش و دلش میخواد باد چادرشو با خودش ببره.(اگرچه که الان که نگاه میکنم دیگه اون حسو ندارم).جالا فکر کنین من خیلی هم از هنر سررشته دارم و با درایت کافی اون اولی ها رو توضیح بدم !این زنه که باد پیچیده تو چادرش رو چه جوری برای این ننه مرده های زبون نفهم تفهیم کنم خب؟کسی میدونه چادر به انگلیسی چی میشه؟

پ.ن 1:انگار چاره ای ندارم جز اینکه برای پاس کردن این درس دست به دامن جاری جانم بشم!
پ.ن2:اگه از دوستان کسی از این دست هنرهای مدرن سردرمیاره خوشحال میشم من رو هم راهنمایی کنه .ثواب داره بخدا
پ ن3:با عرض پوزش از همه ناشناسهای عزیز قرار دارم دیگه جواب کامنتهاتونو ندم مگه یه اسم برای خودتون انتخاب کنین

5 comments:

  1. Salam jari jan dar khedmat hastan! Plz contact after weekend! Love jari jan

    ReplyDelete
  2. مطمئن باش این دفعه خواستم از دارایی هام بنویسم حتما یادم می مونه که بنویسم یه جاری هم دارم بهتر از برگ درخت بهتر از آب روان .هنرمند.

    ReplyDelete
  3. درسته که ما ما نخوردیم نان گندم ولی دیدیم دست مردم!درسته هنر سرم نمیشه ولی آخه یکی نیست به اینا بگه کجای این آرته؟
    بمیرم برات مژگان چی میخوای بنویسی!بنویس هنر پنهان!
    اگه این آرته!پس آشپز خونه خودت موزه ی هنرای مدرنه!

    ReplyDelete
  4. به به رفیق گرمابه و گلستان!
    له اسیل جان راستش اینجورا هم که من و تو فکر می کنیم نیست جاری جانم تحصیلات عالیه داره در همین زمینه همونجایی که تو الان هستی برام به توضیحاتی داد که فهمیدم بابا اینا بیخودی الکی نیست پشت هر کدومش یه عالمه حرف و اعتراضه فقط مشگل اونجاست که زبان این نوع از هنر رو فقط اهلش بلدن. دراین زمینه این ماییم که بیسوادیم
    در ضمن گفته باشم آشپز خونه ما موزه انواع هنرهای وابسته به ریخت و پاشه!!!

    ReplyDelete
  5. آره !پس ما بی سوادیم:( پس کلی حرف و اعتراض پشتشونه!!عجب!
    ببین مژگان جان کلا گروه خونم با این هنرای مدرن نمی خونه.قدیمیم دیگه، قدیما به کسی میگفتن هنرمند که یک اثر زیباو چشمنواز در عین حال متفاوت خلق کنه.حالا پشتش حرف و اعتراض هم میتونه باشه.
    آخه دوتا چوب بذاری جلوی آینه!..... لاالله الاالله!

    ReplyDelete