Home-made cakes can bring smile to anyone’s face:)
Order your favourite cake for your special event today and don't forget to share if you know anyone who might like one!
sarab1345@yahoo.ie
00535 86 7306683

Thursday 17 February 2011

عنکبوت دوست داشتنی

چشممو که باز می کنم میبینمش بازم اون بالا از میله لوستر آویزون شده و داره بی خیال برای خودش تاب بازی میکنه .بازم اومده . معلوم نیست از کی دویاره کارشو شروع کرده آروم و بی سر و صدا برای خودش تنیده بافته و حالا باز یه تور بزرگ از لوستر برام آویزون کرده .
همین چند روز پیش بود که بیرحمانه به جنگش رفته بودم اما اون انگار خستگی ناپذیره .اونقدر بی سر و صدا و بدون مزاحمت  کار شو انجام می ده که به صبوریش حسودیم میشه.نمی دونم منکه نمی بینم شایدم همین الان که دارم نگاهش میکنم داره از اون بالا برام شکلک در میاره .می خوام پاشم دوباره بیفتم به جونش اما نه چه کاریه بزار یه امروزرو
خوش باشه .
فردا
فردا

2 comments:

  1. farda yani key?on hameshe hastesh bayad ye fekre asasi kard
    bayad rishasho khoshkond

    ReplyDelete
  2. آخه دوست داشتنیه !!!!!!!!!!!
    زحمتکش صبور چه جوری دلم بیاد

    ReplyDelete