Home-made cakes can bring smile to anyone’s face:)
Order your favourite cake for your special event today and don't forget to share if you know anyone who might like one!
sarab1345@yahoo.ie
00535 86 7306683

Tuesday 22 February 2011

چراغها

چراغها معانی خاص خودشان را دارند.هر چراغی حرفی با تو دارد جراغ قرمز فرمان ایست میدهد  چراغ اتاق همسایه را که روشن می بینی میگوید که در خانه ام و هنوز بیدارم چراغهای خیابان بیادت میاندازد که دیر شده هوا تاریک است پس هرچراغ پیامی در خود پنهان دارد . این روزها منم و چراغهای دوستانم در مسنجر که خاموش و روشن می شوندوقتی عکس هر کدامشان شفاف و روشن است یعنی که هستند  آنطرف خیلی آنطرفتر دارند زندگیشان را می کنند وقتی دو چراغ که مال دوستان مشترکم است روشن می شود لبخند می زنم انگار حس می کنم پشت این چراغهای روشن آنها  با هم گرم گرفته اند.وقتی هم که یک چراغ روشن می شود و بلافاصله خاموش می شود حس می کنم که نباید الان مزاحم شوم باز هم لبخند میزنم و می دانم دوست عزیز من پشت چراغ خاموشش یک کار مهم دارد که باید انجام بدهد بدون مزاحم. الان چند روز است که منتظرم چراغ تو روشن شود و با هم گپ بزنیم اما نیستی از پیغامهایت هم خبری نیست نگرانت نمی شوم جویای احوالت بودم میدانم که چراغهای رابطه هم  تاریک نیست  گناهش را  می اندازم به گردن اوضاع اینترنت در ایران و صبر می کنم 

No comments:

Post a Comment