Home-made cakes can bring smile to anyone’s face:)
Order your favourite cake for your special event today and don't forget to share if you know anyone who might like one!
sarab1345@yahoo.ie
00535 86 7306683

Monday 21 February 2011

یه دلخوری کوچولو

از وقتی یادمه نوشتن رو دوست داشتم .همیشه هم نوشتم اما یا پاره کردم یا دادم دست این و اون تا برام نگه دارن بعدم یادم رفت پسشون بگیرم. حالا یه دو سه روزه دیگه رو کاغذ چیزی نمی نویسم هر چی هست همینه که اینجاست  حالا تو اگه باور نداری این نوشته ها خوب یا بد هر چی که هست شعره یا شرو ور مال خودمه بزار برات توضیح بدم که  کسی مجبورم نکرده  بنویسم که ناچار باشم از جایی کپی کنم این یه حسه که به دلم بستگی داره حرفایی که رو دلم میمونه وبه زبونم نمیاد
حالا من نویسنده این وب لاگ در همین جا اعلام میکنم اگه خواستم یه جمله از کسی تو صفحه ام بزارم حتما منبعشو اعلام می کنم که برای تو هم ابهام پیش نیاد عزیز نمی دونم وقتی پای تلفن پرسیدی از کجا کپی کردم حس کردم خیلی بی انصافیه ولی الان که خوب فکر می کنم بهت حق می دم شاید مقصر خودمم که تا حالا این روی خودمو نشون دوستام ندادم

No comments:

Post a Comment