Home-made cakes can bring smile to anyone’s face:)
Order your favourite cake for your special event today and don't forget to share if you know anyone who might like one!
sarab1345@yahoo.ie
00535 86 7306683

Saturday 19 February 2011

روز تولد من

من که باور نمی کنم روز تولد یه روز متفاوتی باشه
به اعتقاد من آدم هر لحظه می تونه متولد بشه .هر تغییر می تونه برای تو یه در به یه دنیای جدید باز کنه و تو توش متولد بشی.هر تفکر تازه و هر بینش جدید ازت یه آدم دیگه می سازه .همین امروز که سالگرد بدنیا اومدن منه خورشید از همون طرفی در اومده که هر صبح طلوع می کنه و زندگی همون شکلیه که قبلا هم بود .و متاسفانه منم همون آدمی هستم که دیروز بودم.فقط در این روز حتما با مادرم تماس می گیرم و ازش برای به دنیا آوردن خودم سپاسگذاری می کنم چون زندگی رو دوست دارم 

6 comments:

  1. گفت اي چشم و چراغ همه شيرين سخنان
    که به مژگان شکند قلب همه صف شکنان
    تولدت مبارک
    متین

    ReplyDelete
  2. پسر گلم سرقت ادبی رو یه جوری بکن تن شاعر تو گور نلرزه!!!!!!

    ReplyDelete
  3. تولد خودت و وب لاگت مبارک مژگان جون ،فعلا چیز شاعرانه به ذهنم نمی رسه ،بعدا دوباره می آم و خجالتت می دهم.

    ReplyDelete
  4. ممنونم ساغر جان.

    ReplyDelete
  5. چرا تولد همیشه روزی است که از رحم مادر زاییده می شویم؟ تولد کلیشه ای!! با این حساب متولد شدن، هنر خاصی نیست ... اما اینبار بیاییم تاریخ تولدمان را، خودمان انتخاب کنیم! ...مهم نیست در شناسنامه ی ما چه نوشته اند ! ما تاریخ تولدمان را روزی انتخاب می کنیم که نگاهمان به زندگی عوض خواهد شد( یا شده )! روزی که آغازی است برای حرکت رو به جلو! روز ِ رشد و پیشرفت !روزی که فهمیدیم، بین آنچه که هستیم و آنچه که باید باشیم فاصله است! روزی که تصمیم گرفتیم بهترین ِ خود باشیم! ...تولدتان مبارک !!!!

    ReplyDelete
  6. نمیشه غزاله جان آدما با هر تجربه تازه ای تغییر میکنن گاهی بارها مسیرشونو تو زندگی تغییر می دن. اینایی که گفتی خیلی خوبه اصلا عالیه اما روز خاص نداره که بابتش جشن بگیریم. فقط میشه یه کاری کرد اینکه از تغییر نترسیم چشممونو باز کنیم و نگیم من همینم همینجوری. هر روزو باید جشن گرفت .هر روزی که چشم باز کنیم و ببینیم که زنده ایم و می تونیم تغییر کنیم .
    ممنونم بابت نظرت و منتظر بقیه نظرات هستم
    همیشه شاد باشی

    ReplyDelete