Home-made cakes can bring smile to anyone’s face:)
Order your favourite cake for your special event today and don't forget to share if you know anyone who might like one!
sarab1345@yahoo.ie
00535 86 7306683

Sunday 27 February 2011

یه چایی می خوری؟

همیشه یه جواب تو آستینت داری کافیه دهنمو باز کنم تا دست به کار بشی از این حاضر جوابیت کیف می کنم 
می گم این پول هم چیز خوبیه می خندی میگی آی گفتی خوب چه جورم
مسخره ام میکنی؟-
نه چرا مسخره میگی خوبه منم تائید میکنم-
ولی تو نگات یه چیزه دیگه است-
میگی دارم به خوبیاش فکر میکنم به لذتی که از داشتنش میبریم نداشتن دلهره اجاره خونه وخرج خونه آسایش تو ویلا ماشین خوشگله بهترین کادو برای عزیزت شیک وتروتمیز و قابل احترام چرا که نه ؟
می پرسم همین؟
میگی نه بابا خیلی چیزای دیگه هم هست 
میپرسم میشه باهاش آرامشم خرید؟
می گی مشکوک میزنی ها .با پول میشه همه چی خرید 
میگم پس چرا اینجوری میگی؟میخندی میگی زرنگ شدی.
نگات می کنم یه لبخند تحویلت میدم  ومیگم کمال هم نشینه
بعد انگار با خودت داری حرف میزنی . میگی آخه بستگی داره چه جوری بهش نگاه کنی میشه گرونترین و زیباترین کادو رو خرید به  شرطی که اون محتاج لبخندت نباشه .میشه با بی خیالی آغوش اون زن غریبه رو فتح کرد به شرطی که نگران اون  دوتا چشم مظطرب که خیره شده به  ساعت منتظرتو نباشی . میشه روت حساب کرد سر خرید جهیزیه برای دختر کبری به شرطی که از سبک شدن حساب بانکیت دلخور نشی  .میشه سر سفره پدر زن نشست و با اشتها غذا خورد به شرطی که غرورت خوابیده باشه .با پول میشه شادی خرید به شرطی که دلشو داشته باشی.میشه باهاش عشقم خرید  چرا نمیشه با پول میشه همه چی خرید ... انگار تو کله ات مورچه ول داده باشن هی حرف زدی وهی گفتی چیا میشه با پول خرید پریدم وسط همه افکاری که پیچیده بود بهت و گفتم خیلوخب بابا باز من یه چیزی گفتم تو دیگه ول کن نیستی؟ 
 با حیرت نگام کردی
 ....گفتم یه چایی می خوری

2 comments:

  1. salam, kheili khoondani va jaleb ast in matlab.moteshakeram

    ReplyDelete
  2. خوشحالم که مورد توجه ات قرار گرفت.

    ReplyDelete