Home-made cakes can bring smile to anyone’s face:)
Order your favourite cake for your special event today and don't forget to share if you know anyone who might like one!
sarab1345@yahoo.ie
00535 86 7306683

Thursday 24 February 2011

دل



یه دوست مهربون دارم که این روزا انگار خیلی درگیره اونقدر که وقت نداره یه آف لاین کوتاه برام بزاره
 دیروز هواشو کردم این بود که یه سری زدم به یه سری یادداشت که براش فرستاده بودم ..می دونم اونقدر مهربون هست که از اینکه یه تیکه از نوشته ای رو که برای اون نوشتم رو اینجا استفاده کنم دلخور نمی شه براش نوشته بودم
:
دلم می خواد تو برام از دلتنگیهات بنویسی از دلمشغولیت و دلواپسیت دلخوریت دل دادنت و هر چیز دیگه ای که به دل مربوط میشه می دونی دل یه مقوله خیلی مهمه تو زندگی  که اگه بهش خوب فکر کنی می بینی چه کلمه هایی که باهاش ساخته شده من فقط 5 تاشو برات نوشتم.که هر کدوم معنیش با دیگری یه دنیا تفاوت داره.آدمها از هم دلخور میشن دلگیر میشن به هم دل می دن دل می بندن و دل از هم می کنن  دلشوره می گیرن دلواپس میشن بعدشم دق دلشونو سر هم خالی می کنن  گاهی هم دل میدن قلوه می گیرن. آدمن دیگه هیچی ازشون بعید نیست. گاهی هم دل به دریا میزنن.ولی یه چیزی که من برام خیلی مهمه  اینه که دل آدما باهاشون حرف می زنه بعضی وقتا ببین دلت چی میگه بیخیال عقل و شرع و شرط و چه میدونم بی خیال معقولات .بعضی وقتا بد نیست بشینی پای دلت حرفشو گوش کنیچرا اینا رو گفتم؟ گفتم که یادمون نره خدای مهربون تو سینه آدما دلو گذاشته که وقتی عقلشون به یه چیزایی قد نمی ده از دلشون بپرسن  تو هم بیکاری به من میگی از هر چی میخوای بنویس . خدائیش دلم میخواد تو برام از حرفای دلت بنویسی  دیگه برام نگفتی با طرف حرف زدی؟حال دلتنگیت چطوره؟ دلخور که نمی شی می پرسم ؟دل به دریا بزن و بهم بگو
ا

No comments:

Post a Comment