Home-made cakes can bring smile to anyone’s face:)
Order your favourite cake for your special event today and don't forget to share if you know anyone who might like one!
sarab1345@yahoo.ie
00535 86 7306683

Monday 28 February 2011

!شما به دل نگیرین

یه مدت پیش شادی صدر یه مقاله نوشته بود و توش یه حرفایی درباره مردا زده بود که به مذاق خیلی ها خوش نیومد از جمله خود من که حتی یه ایمیل هم براش فرستادم که توش نوشته بودم ضمن اینکه خیلی هوادارتم و مخلصیم و از این حرفا این مقالت یه خورده تند روی داره و ما خودمون کلی کس وکار داریم و همه مردا هم این ایرادا بهشون وارد نیست .کلی هم خوشحال بودم که خانم صدر جوابمو داره و حتما دلیلشو به همه توضیح میده که چرا همه مردا رو از یک قماش دونسته .خلاصه ما هر چی صبر کردیم جوابیه ای نیومد .حالا امروز جوابمو گرفتم اینا رو اینجا می نویسم چون احساس می کنم بعضی از خواننده های وب لاگم ممکنه حوصله خوندن نظرات رو نداشته باشن .
منم یه چند خطی درباره مردها نوشتم و من هم از همون لفظ مردها استفاده کردم یعنیهمه مردا رو  جمع بستم که چه جورین اما قصدم از بکار بردن کلمه مردا جمع بستن همه اونا نبوده شاید میخواستم بگم اکثرشون یا یه چیزی شبیه به این . با توجه به اینکه سعی دارم نوشته هام یه  مختصر طنز قاطی داشته باشه اگه می نوشتم بیشتر مردا یا اکثرشون یا نه هموناییکه من میشناسم الن وبلن نوشتم ریتمشو از دست میداد
خلاصه ما که قصدمون خیر بود شما به دل نگیرین ولی همونجوری که تو نظرات هم نوشتم انتقاد سازنده رو از جون و دل قبول می کنم .

No comments:

Post a Comment