Home-made cakes can bring smile to anyone’s face:)
Order your favourite cake for your special event today and don't forget to share if you know anyone who might like one!
sarab1345@yahoo.ie
00535 86 7306683

Tuesday 1 March 2011

هیچی آروم نیست

نشستم می نویسم و هی ظاهر این وب لاگ رو تغییر میدم و به تغییری که مردم بخاطرش الان دوباره تو خیابونان فکر می کنم. همینجور که دنبال عکس و یه موسیقی آروم می گردم خبر هایی رو هم که از ایران می رسه پیگیری می کنم بی بی سی رادیو فردا زمانه فیس بوک بالاترین 
دروغ می گه این خوانندهه هیچی آروم نیست .کسی هم تو این شلوغ پلوغی خودشو خوشبخت نمی دونه 
من اینجا تو اروپا رو دوچرخم میشینم و در حالی که رکاب میزنم برای خودم آواز می خونم به خودم که میام میبینم از آزاد بودنم احساس آرامش نمی کنم چون خواهر خودم تو کشورخودش شهر خودش تو خونه خودش آزاد نیست وبرادرم داره بیخودی کتک میخوره . و خیلی ها که دیگه نفسشون در نمیاد چون ترسیدن خسته شدن از دروغ خسته شدن از تحقیر خسته شدن از حرف مفت
به خودم که میام میبینم یه بغضی داره سینمو پاره می کنه  
دلم برای ایرانم تنگه برای ایرانی که شب چهارشنبه سوریش آینه می خریدیم فال گوش وایمیستادیم آجیل می خوردیم از رو آتیش می پریدیم و نمی دونستیم بابا گوشتو کیلویی چند می خره
دوباره میرم خبرهارو چک کنم 

2 comments:

  1. کاش باز هم بابا گوشت می خرید,اون طوری مطمِئن باش باز هم دنیا مثل قدیم ها بود واسمون!!!

    ReplyDelete