Home-made cakes can bring smile to anyone’s face:)
Order your favourite cake for your special event today and don't forget to share if you know anyone who might like one!
sarab1345@yahoo.ie
00535 86 7306683

Tuesday 15 March 2011

وب لاگ

وب لاگ که داشته باشی یه خوبیش اینه که تمایل پیدا می کنی سر بزنی به نوشته های دیگران  که تجربه ات زیاد بشه .. لابلای نوشته های دیگران چه تجربه هایی نهفته بوده من تا حالا بیخبر بودم. مثلا یه خانمی تو یه وبلاگی نوشته بود آخی!
 بعد یه چیزی حدود 15- 16 تا نظر درباره آخی مورد نظر پیدا کردم درباره انواع آخی .آخی از سر ناراحتی آخی از سر خلاصی آخیه بیرون اومدن از خستگی  .چند تا هم نظر درباره اینکه چگونه با آخی طرف مقابل مبارزه کنیم و از این موارد ..
یا یه جای دیگه یه نفر میخواست جارو برقی بخره .خودش شده بود یه سریال تا اینکه آخرش با گذاشتن عکس جاروی خریده شده تیتراژ پایانی سریال اعلام شده بود. حالا کاری ندارم به کلیه نظراتی که درباره خرید جارو داده بودن..ولی از حق نگذریم یه وبلاگهایی هم پیدا کردم که حسابی  کیف می کنم وقتی می خونمشون .یه عالمه دوست جدید پیدا کردم 
 روز اول سال نو وبلاگم یک ماهه میشه .تو این یک ماه خیلی چیزای جدید یاد گرفتم . امیدوارم خدا کمکم کنه و بتونم ادامه بدم 

No comments:

Post a Comment