Home-made cakes can bring smile to anyone’s face:)
Order your favourite cake for your special event today and don't forget to share if you know anyone who might like one!
sarab1345@yahoo.ie
00535 86 7306683

Tuesday 8 March 2011

یه سوزن به خودمون

تصمیم دارم امروز بی رحم باشم. این چند روز گذشته تو هر سایت و وبلاگ و حتی فیس بوک اینقدر در باره مظلومیت و محرومیت شجاعت و اعتماد بنفس و چه می دونم از این حرفها درباره زنا شنیدم خسته نشدم نه کلی هم لذت بردم ولی  از صبح که بیدار شدم یه چیزی تو سرم صدا میده اینکه هیچکسی تو بزرگداشت مقام زن نمی گه از زنایی که کمتر از مردا بیرحم نیستن که کمتر از اونا بی انصاف نیستن که اگه پاش بیفته تو خیانت هم کم نمیارن. میخوام بگم تو جماعت زنا در طول تاریخ کم هم نبودن زنایی که زندگی هم نوعاشونو نمی گم هم جنساشونو خراب کردن و به گند کشیدن . مگه  همین موجوداتی که زیر پای شوهرا می شینن زن نیستن؟با چشم و ابرو جنس لطیف بازی دلبری می کنن دلبر که شدن پا پس می کشن تا طرف با کله بره تو چاه وگرنه ما که خودمون می دونیم در نهایت عمل یکیه اونی که فرق می کنه طنازیه که مردو تحریک می کنه. حالا چرا گیر دادم به این ؟ مگه کم داریم تو خودمون که اگه از ظرف و کاسه و بشقاب از آبجی بزرگه کم بیاریم کن فیکون میشه .مگه حسرت و چشم و همچشمی بینمون نیست ؟مقام والای مادری رو هم اگه یه سر به ظرف چاشت بچه ها تو ابتدایی بزنین آمارش دستتون میاد لباس و جواهر و دک وپز هم جای خودش ما زنا حتی توی هدیه هامونم مورد داریم .ای شوهر جان اگه برای تولدم کمتر از الماس بگیری جلو دوستام کم میارم ! مگه من از زن عباس آقا چیم کمتره که هر سال گردش اروپاشون براهه ما یه دبی هم نرفتیم؟
می بینم نیش آقایون تا بنا گوش باز شده . خوشحالین نه ؟ یه زنی پیدا شده داره یه سوزن به خودش می زنه که بعدا یه جوالدوز بزنه به شماها.
یادمون باشه که ما آدما فرقی نداره جنسمون چی باشه خدا نکنه بد جنس باشیم که جنس خراب زن و مرد نمی شناسه.خدا کنه ما آدما آدم باشیم آدمیت یادمون نره وگر نه همونقدر که یه مرد می تونه زندگی یه زنو خراب کنه یه زن هم توانایی خراب کردن داره. بیاین فراموش کنیم زنیم یا مرد بیاین انسان باشیم انسانی برخورد کنیم.

No comments:

Post a Comment