Home-made cakes can bring smile to anyone’s face:)
Order your favourite cake for your special event today and don't forget to share if you know anyone who might like one!
sarab1345@yahoo.ie
00535 86 7306683

Wednesday 2 March 2011

مریم

به مریم عزیزم از سر دلتنگی



الا مریم دلم تنگه برایت
برایم چند خطی می نویسی؟
حسودی میکنم من بر شهابت 
که دایم با رفیقان در تماسی 
بیا رحمی بکن با ما مپیچان 
مگر کمتر زما تو آس و پاسی
یکی ساغر کنار دست داری 
روجا   نیکوست از او می هراسی؟
نوشتم درد دلهایم به وبلاگ
مگر مقبول افتد التماسی
من اینجا چشم در راه تماسم 
!تو آنجا در زمانه می پلاسی
کمی قافیه کم آورده ام من 
بگو که مریمی یا اینکه یاسی
اگر مریم اگر یاسی اگر رز 
بیا کمتر بکن بحث سیاسی
همه اینها که گفتم از سر ذوق
نگویی آی دختر ناسپاسی
دلم تنگه دلم تنگه برایت 
برایم چند خطی می نویسی؟

2 comments:

  1. بابا شاعر بابا نویسنده
    می گن تا زن سخن نگفته باشد عیب و هنرش نهفته باشد
    :)

    ReplyDelete
  2. کاش اینجا هم مثل فیس بوک لایک داشت تا برای نظرات هم لایم میزدیم
    راست می گی مریم جان هنری که ندارم اما دستم برای عیبهام رو میشه

    ReplyDelete