Home-made cakes can bring smile to anyone’s face:)
Order your favourite cake for your special event today and don't forget to share if you know anyone who might like one!
sarab1345@yahoo.ie
00535 86 7306683

Friday 4 March 2011

ابراز

خب لامصب! یه بار به جایی اینکه تو جواب دلم برات تنگ شده بگی منم همینطور، (اگه واقعا شده البته) خب خودت بگو. می‌میری
این جمله خیلی به دلم نشست ماله خودم نیست از یه وب لاگ به اسم بلوط کپی کردم مینویسم اینجا که یادم باشه دلم برای کسی تنگ شد حتما بهش بگم شاید منتظر ابراز دلتنگی من باشه .بعضی وقتا خودم به شنیدن این جمله خیلی احتیاج دارم
اصلا ابراز احساسات کی گفته بده؟ چرا زشته ؟ مثلا کسر شان داره اگه یه برادری به خواهرش بگه که دوسش داره ؟مگه برادرا حق ندارن خواهراشونو دوست داشته باشن اینجوری خواهره هم این دوست دارم لعنتی رو میشنوه  میره تو گوشش دیگه کمتر به پسر همسایه محل می ده که عین همین جمله رو بشنوه.
پاشم اول زنگ بزنم به مامانم بعدخونه خواهرم بعدم برادرم بعدشم یکی یکی دوستام و بهشون بگم چقدر دلم براشون تنگ شده و چقدر دوسشون دارم.دوست داشتنو باید ابراز کرد

1 comment:

  1. matlab ziba va ghabel darki ast.rasty che tasvir zibaii baray weblog istgahe sarab entekhab kardid.man nashenas nistam hossein hastam.salamat va shad bashid

    ReplyDelete